16 Kasım 2012 Cuma

Keira Knightley: Kırmızı Halının Prensesi

Ingiltere'den çıkmış en karizmatik ve havalı aktrislerden biri şüphesiz Keira Knightley. Kendine özgü, cüretkar bir stili var. Gerek kırmızı halıda gerekse günlük hayatında giydiği kıyafetler bir çok kadının ilham almasına çok müsait. Mükemmel stilinin yanında kendi jenerasyonunun en çalışkan aktrislerinden biri olmasıyla da devamlı takdir kazanıyor. Keira Knightley devamlı yeni bir hit filmde yer alıp, o filmin tanıtım turlarına başlayınca bize de tanıtım süreci boyunca giydiği  muhteşem kırmızı halı kıyafetlerine gıpta ve beğeniyle bakmak kalıyor sanırım...

Keira'nın en son filmi Anna Karenina. Filmin adından zaten konusunu anlamışsınızdır o yüzden film detaylarına hiç girmiyor, direk tanıtım turu süresince Keira'nın giydiklerine geçiyorum :)

Filmin Londra'da yapılan dünya premierinde sıkı bir müşterisi ve marka yüzü olduğu Chanel Haute Couture 2012/13 Sonbahar-Kış koleksiyonundan bir elbise giydi;



Filmin basın konferansında;


Hollywood galasında giydiği saten kumaştan, işlemeli elbisesi ise Erdem imzası taşıyor. Elbise podyum  versiyonunun biraz modifiye edilerek uzatılmış hali. Kanadalı/Türk modacı Erdem'in en büyük destekçi ve hayranlarından biri Keira. Onu devamlı, artık Erdem'in imzası haline gelmiş, çiçekli elbiselerin içinde görüyoruz.

p.s. burada rujunun rengine bayıldım :)




Hollywood galasının afterparty'sinde seçtiği elbise ise yine biraz modifiye edilmiş Richard Nicoll Resort 2013. Elbise Keira'nın seçtiği renkte kesinlikle daha çarpıcı, ayakkabısı ise elbisenin yoğun rengini dengeliyor.



Filmin Toronto Film Festivali gösterimi için ise dantel  işlemeli harika bir Elie Saab Haute Couture elbisesi seçmiş Keira. Yaptığı hafif makyajla sahneyi tamamen elbiseye bırakmış. Bu görünüm tanıtım süreci içinde benim kişisel favorim :)



Son olarak, Anna Karenina New York özel gösteriminde ise lacivert uzun bir Valentino Haute Couture elbise  tercih etmiş.



Keira Knightley couture elbiseleri hiç aşırıya kaçmadan taşıyabilmesi, aristokrat duruşu ve mükemmel yüzüyle yukarıdaki örneklerde de görüldüğü gibi kırmızı halıda parlıyor. Yeni tanıtım süreçlerinde ve ödül törenlerinde daha kimbilir hangi kıyafetlerle bizi kendine hayran bırakacak, merakle bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder